Μια Θαλασσινή Περιπέτεια με Νηρηίδες και Μαγικά Κοχύλια στη Βιβλιοθήκη! Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς μετατράπηκε σε έναν μαγικό υποθαλάσσιο κόσμο! Οι μικροί μας φίλοι βούτηξαν στην περιπέτεια με τις Νηρηίδες, τις πανέμορφες θεότητες που προστατεύουν τις θάλασσες, τα ποτάμια και τις λίμνες όλου του κόσμου!


Η αγαπημένη μας κυρία Κική, μεταμορφώθηκε σε μια λαμπερή Νηρηίδα και δεν ήρθε μόνη της! Έφερε μαζί της τις “αδερφές” και τους “αδερφούς” της, αφού με το μαγικό της πέπλο μεταμόρφωσε κάθε παιδί ξεχωριστά σε μια μικρή Νηρηίδα ή έναν γενναίο ”Νηρηίδο”!


Μαζί μιλήσαμε για τις αστραφτερές θάλασσες, τα γαλήνια ποτάμια και τις κρυστάλλινες λίμνες. Όμως, αναφερθήκαμε και στις δύο “κακές νεράιδες” που απειλούν τον υδάτινο κόσμο: την Ξηρασία και τη Μόλυνση των Θαλασσών. Τα παιδιά μοιράστηκαν τις ιδέες τους για το πώς μπορούμε να προστατεύσουμε το νερό, αυτό το πολύτιμο αγαθό!

Δεν έλειψε φυσικά το παιχνίδι! Παίξαμε με τα κύματα, ζωγραφίσαμε φανταστικά πλάσματα της θάλασσας και δημιουργήσαμε το δικό μας υποθαλάσσιο βασίλειο.


Στο τέλος της δράσης, αφού είπαμε όλοι μαζί τη μυστική θαλασσινή λέξη, τα παιδιά πήραν από τον θησαυρό τα δικά τους μαγικά κοχύλια! Αυτά τα κοχύλια θα τους συντροφεύουν όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι, θυμίζοντάς τους τη μαγεία του νερού και τη σημασία της προστασίας του!

Ευχαριστούμε όλους τους μικρούς μας φίλους που βούτηξαν μαζί μας σε αυτή τη φανταστική περιπέτεια!



